loading...

راهنما سفر

راهنما سفر بازدید : 54 پنجشنبه 08 دی 1401 نظرات (0)

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی

1.افرادی که قصد دارند ویزای تحصیلی بگیرند و از این طریق به کشورهای خارجی مهاجرت کنند در اولین قدم لازم است که تمام مدارک شناسایی خودشان را با سفارت کشور مورد نظر تحویل بدهند و همچنین لازم است که این افراد هیچگونه سوء سابقه ای در کشور خودشان نداشته باشند.

2.اگر قصد دارید که ویزای تحصیلی بگیرید قبل از آن لازم است که تمام دروس خود را معادل سازی کنید زیرا فقط در این صورت به شما ویزای تحصیلی ارائه می شود و علاوه بر آن لازم است که مدرک زبان کشور مدنظرتان را نیز اخذ نمایید.

راهنما سفر بازدید : 51 سه شنبه 06 دی 1401 نظرات (0)

 آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

راهنما سفر بازدید : 74 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

داستان کشف جسدی با قدمت 800 میلیون ساله

در روستایی به نام "ریزهاف" که در منطقه شوروی سابق واقع شده است، معدن زغال سنگی وجود دارد که کارگران این معدن هر روز مشغول استخراج زغال از این معدن می باشند، به تازگی این کارگران در حین استخراج زغال سنگ در عمق 70 متری از زمین تابوتی مرمرین کشف کردند که موجب تعجب همگان شد، بعد از پیدا شدن این تابوت به سرعت کار معدن متوقف شد و معدنچی ها شروع به بیرون آوردن این تابوت از میان زغال سنگ ها کردند، بعد از باز کردن این تابوت با صحنه ای مواجه شدند که باور آن برای همگان دشوار بود. زنی با ظاهری آراسته و زیبا که در مایعی شفاف و آبی رنگ قوطه ور شده، زنی که در مقابل چشمان کارگران بود شبیه به جسد نبود، آن زن گویی به خواب رفته است چرا که بسیار سالم بوده و جراحتی دیده نمی شد. صورت این زن سنی حدود 30 سال داشت با چهره ای اروپایی و بسیار زیبا با پوستی تقریبا تیره. همچنین این زن موهایی مجعد و مشکی داشته و دست هایی سفید با ناخن های مرتب و لباسی که بر تن این جسد بود نیز پیراهنی سفید رنگ بوده که قد آن به زیر زانوی او رسیده بود با آستین های کوتاهی که گل های رنگارنگی بر روی آن گلدوزی شده بودند.
پس از گذر ساعاتی از یافته شدن این تابوت و حیرت اهالی روستا، به مرکز اعلام شد که تابوتی با این مشخصات در معدن مذکور یافت شده است، بعد از رسیدن کارشناسان مربوطه به این معدن و مشاهده و بررسی این تابوت، کشف آن توسط ارتش مورد تایید قرار گرفت و هلیکوپتری به معدن اعزام شد تا این تابوت را به مرکز مربوطه برای تحقبقات بیشتر منتقل کنند، هم زمان با انتقال این تابوت تمامی کارگران این معدن و روستاییانی که برای دیدنی این تابوت آمده بودند همه قرنطینه شدند، اما به گفته شاهدان و کارگران هنگام انتقال این تابوت به داخل هلیکوپتر اتفاقی عجیب رخ داد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.
 
راهنما سفر بازدید : 205 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

در جهان شگفتی‌ها و زیبایی‌های بسیاری به چشم می‌خورند که باید آن‌ها را دید، مناظر و طبیعتِ زیبا، غارها، کوه‌ها و شگفتی‌های دیگری محسوب می‌گردد که هر یک جایگاه خاص خود را دارند. در این میان سواحل از زیباترین شگفتی‌های دنیا به شمار می‌روند و از جاذبه‌های توریستی و گردشگری مهم هر کشوری محسوب می‌شوند. ترکیه از آن کشور‌هایی است که سواحل زیبا و دیدنی بسیاری دارد و سالانه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود می‌کشاند. 

راهنما سفر بازدید : 206 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

بدون شک در سفر به کشور بسیار زیبای هند جذاب ترین  کار و همیطنور هیجان انگیز ترین آن ها این است که با زیبا ترین سواحل هند خاطره سازی کنید. زیرا در یک تعطیلات واقعی و لذت بخش شما می بایست که فارغ از نگرانی هایی که به طور داُئم انسان ها را همراهی می کند فارغ شده  و در مکانی هیجان انگیز نیز احساس آرامش داشته باشید. اگر به دنبال مکانی دیدنی و در عین حال خاص می باشید باید به سواحل زیبا و بی نظیره این کشور سر بزنید و آنها را کشف کنید. در اصل یک تفریح بسیار شاد و بی نظیر د در ساحل،این امکان را برای شما فراهم می آورد تا شما آرامشی بسیار را تجربه کنید که این موضوع می تواند برای شما بسیار خوشایند باشد. مهم تر اینکه این امکان را دارید که در نزدیکی اقیانوسی که انتها ندارد و همینطور در  سواحل شنی و همجنین گرمای ماسه های نرم و داغ راتجربه ای بسیار متفاو ت برای شما رقم بخورد از وزش باد در موهایتان زیر نور خورشید غرق در آرامش و لذت شوید.

راهنما سفر بازدید : 206 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

بهترین هتل‌های کوش آداسی، بدروم و مارماریس

ترکیه کشوری با شهرهای دیدنی و ساحلی است و از نظر داشتن طبیعت زیبا یکی از کشورهای بسیار خوب محسوب می‌شود در بخشهای غرب و جنوب غربی، ترکیه شامل شهرهایی با آب و هوایی مدیترانه‌ای و ساحل‌هایی زیبا و عالی است. شهرهای کوش آداسی، مارماریس و همچنین شهر زیبای بدروم از دیدنی‌ترین نقاط در ترکیه هستند که به دلیل داشتن سواحل زیبا و همچنین جاذبه‌های متعدد گردشگری‌شان شناخته شده و پر طرفدار هستند. اگر به این شهرها سفر کنید می‌توانید در طبیعت زیبای آنجا به طبیعت گردی بپردازید جنگل‌های مارماریس برای انواع فعالیت‌های هیجان انگیز خاکی مثل موتور سواری و رفتینگ عالی است. بدروم با داشتن جاذبه‌های تاریخی اش مورد توجه علاقه‌مندان به باستان شناسی است. همچنین شهر کوش آداسی بهترن نقطه برای سفرهای گردشگری دریایی است. تورهای گردشگری کوش آداسی بسیار محبوب و مورد توجه ساحل دوستان است. همچنین تور بدروم و مارماریس بسیار پر طرفدار و خوب هستند. در ادامه برای شما بهترن هتل‌های این شهرها را معرفی خواهیم کرد.

راهنما سفر بازدید : 174 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

بهترین دیدنیهای استانبول ، کیش و گرجستان که بازدید از آنها واجب است

پارک مینیاتور:

 پارک مینیاتور استانبول هم از بهترین پارک های این شهر می‌باشد که در قسمت شمال شرق خلیج شاخ طلایی استانبول قرار دارد که در سال 2003 تاسیس شده است.اگر به استانبول سفر کردید و وقت کافی نداشتید که از همه ی جاهای دیدنی استانبول استفاده کنید.پارک مینیاتوری استانبول این امکان را برای توریست های خارجی فراهم کرده که از جاهای دیدنی استانبول که حدودا 131 اثر است در این پارک در نمای کوچک و به شکل ماکت در زمان کم و هزینه‌ای معقول دیدن کنند.از جمله ماکت‌های پارک مینیاتور میتوان به ماکت مسجد سلطان احمد یا همون مسجد آبی ، قلعه شام ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، خانه حضرت مریم ، قصر معروف توپکاپی ، غار اصحاب کهف ، مقبره سلطان مراد ، قصر هیدیو استانبول ، ماکت صخره های گورمه و کاپادوکیا ، خونه های تاریخی ماردین و.... اشاره کرد.برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

برج دختر:

برج دختر (kiz kulesi) یکی از مشهورترین آثار کشور ترکیه و جزء زیباترین جاهای دیدنی استانبول می‌باشد که مانند نیلوفر دریایی در میان آبهای تنگه بسفر قرار گرفته است. برج دختر یا کیزکوله سی بر ارتفاع صخره ای بزرگ و صاف در وسط تنگه بسفر قرار دارد و یکی از دوست داشتنی ترین بناها برای مردم استانبول به شمار می‌رود. برج دختر اولین فانوس دریایی شهر استانبول می‌باشد که علاوه بر کاربردش با افسانه های مختلفی مشهور شده است به طوری که اگر از مردم استانبول بپرسید که دوست داشتنی ترین بنای استانبول کجاست، همه برج دختر را نشان می دهند و همه اینها به خاطر داستانهای عاشقانه بسیاری است که در مورد آن نقل می‌کنند.اگر شما هم تور استانبول و برج دختر را برای بازدید انتخاب کردید حتما سری به این کافه رستوران بزنید چون قیمت مناسبی نسبت به خدماتی که ارائه میدهد دارد.برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 3,023
  • بازدید کلی : 14,792